Künye Reklam
Menü
Trabzonspor’da Dev Enkaz! Bu Yüzden Transfer Süreci Zora Giriyor! | ⚽ Spor Haberleri

Trabzonspor’da Dev Enkaz! Bu Yüzden Transfer Süreci Zora Giriyor!

Trabzonspor’da Dev Enkaz! Bu Yüzden Transfer Süreci Zora Giriyor!

Trabzonspor, son 4 yılda öylesine anlamsız harcamalar yaptı ki, bunun acı faturası şimdi ortaya çıkmaya başladı. Başkan Ahmet Ağaoğlu’nun kimseye sormadan yaptığı transferlerin büyük bir bölümü, fiyasko olarak kulüp tarihine geçti. Bırakın Trabzonspor formasını giymeyi, Türkiye’nin alt lig takımlarında bile oynama şansı bulamayacak bu isimlere milyon Euro’lar akıtıldı. Bordo-mavili kulübün paraları yine birileri tarafından, birilerine peşkeş çekildi.

43 YABANCI FUTBOLCU TRANSFERİ YAPILDI

Başkanlığı döneminde 43 yabancı futbolcu transferi gerçekleştiren Ahmet Ağaoğlu, 32 yabancı futbolcu transferiyle bu alanda rekoru elinde bulunduran Sadri Şener'i geride bıraktı. 2018 yılında Trabzonspor'da başkanlık görevine başlayan Ahmet Ağaoğlu'nun bu sezona kadar gerçekleştirdiği diğer yabancı transferler şöyle:

31 MİLYON EURO’YU AŞAN BONSERVİS BEDELİ ÖDENDİ

TRABZONSPOR Başkanı Ahmet Ağaoğlu yaptığı yanlış ve sipariş transferlerle kulübün kapısına kilit vuracak duruma getirdi. Sürekli aynı menajerlerle çalışan Ağaoğlu ekibi, bordo-mavili takımı adeta transfer mezarlığı haline getirdi. Ahmet Ağaoğlu, başkan olarak görev yaptığı 4 yıllık süre içinde tam 43 yabancı oyuncuyu transfer etti. Bu futbolculara ise 31 milyon Euro’yu aşan bonservis ücretleri ödendi. İşte Ahmet Ağaoğlu döneminde yapılan transferler ve ödenen bonservis bedelleri:

Vahid Amiri, Anthony Nwakaeme (1 milyon 100 bin bonservis bedeli), Majid Hosseini (517 bin Euro bonservis bedeli), Caleb Ekuban (1 milyon 200 bin Euro bonservis bedeli), Zargo Toure (350 bin Euro bonsevris bedeli), Donis Avdijaj, John Obi Mikel, Edgar Ie, Daniel Sturridge, Nemanja Andusic (50 bin Euro bonservis bedeli), Ivanildo Fernandes, Alexander Sörloth, Gaston Campi (800 bin Euro bonservis bedeli), Badou Ndiaye, Guilherme, Manoel, Manoel Da Costa, Lewis Baker, Djaniny Semedo Tavares, Stiven Plaza, Benik Afobe, Marlon Xavier, Anders Trondsen (950 bin Euro bonservis bedeli), Flavio (1.2 milyon Euro bonservis bedeli), Fousseni Diabate (1 milyon 570 bin Euro bonservis bedeli), Vitor Hugo (3.2 milyon Euro), Anastasios Bakasetas (3 milyon Euro bonservis bedeli), Gervinho, Bruno Peres, Marek Hamsik, Fode Koita, Andreas Cornelius (5 milyon 120 bin Euro bonservis bedeli), Manolis Siopis (1 milyon Euro bonservis bedeli), Denswil, Edin Visca (4 milyon 300 bin Euro bonservis bedeli), Tymoteusz Puchacz, Mahmoud Trezeguet (4 Milyon Euro bonservis bedeli), Maxi Gomez (3 milyon Euro bonservis bedeli), Enis Bardhi (3 milyon Euro bonservis bedeli), Marc Bartra (1 milyon 250 bin Euro bonservis bedeli), Montasser Lahtimi (600 bin Euro bonservis bedeli), Denswil (Bonservisi alındı), Larsen, Jean Philippe Gbamin, Lazar Markovic.
Bordo-mavili kulübün Divan Kurulu Başkanı Ali Sürmen de, takımın Avrupa’dan elenmesine tepki gösterenler arasında yer aldı. Teknik ekibe ve futbolculara yüklenen Sürmen, “İlginç bir maçtı, her şey vardı. İlk yarı hakem tarafından şımartılıp direnci artırılan Basel. Takımımıza faydası olmayan ve olmayacağı da uzun zamandır anlaşılan bazı oyuncularımız var. Bunların alınışında ve oynatılmasında ısrarcı olmak hatalar zincirini maalesef sürdürüyor. üzülmek yetmez” ifadelerini kullandı.



        YORUMUNUZU PAYLAŞIN